27 mar 2019

"L'intercanvi", Rebecca Fleet.

Introducción:

¡Buenas tardes! Hoy os presento la reseña de un ejemplar obtenido mediante Edición Anticipado. En este caso, he tenido la oportunidad de reseñarlo en catalán, por lo que mi opinión personal estará escrita en ese idioma. 

De todos modos, tenéis la reseña en castellano en mi cuenta de Instagram; El intercambio .

Estructura:

"El intercambio" de Rebecca Fleet es un Thriller repleto de misterio y (sorprendentemente) romance, con tintes de drama, narrado por los distintos protagonistas de la historia. Incluyendo a un/a personaje desconocido que no conoceremos hasta el final de la historia. 

Tiene un total de 422 páginas y un precio de aprox 19€ en formato físico, tapa dura con solapa.

Sinopsis:

"Quan la Caroline i en Francis reben una oferta per fer un intercanvi de casa durant una setmana no ho dubten. Fa temps que miren de refer el seu matrimoni i uns dies a soles potser és el que necessiten.

En obrir la porta de la nova casa, troben que és una mica sinistra i està gairebé buida. Resulta difícil imaginar qui hi podria viure. No obstant això, i a poc a poc, la Caroline descobreix alguns rastres de vida..., de la seva pròpia vida.

Les flors del bany o els CD de música podrien semblar innocents als ulls del seu marit, però per a ella són tot just el contrari: són indicis. És com si la persona amb la qual han intercanviat la casa fos algú a qui ella coneix, algú a qui voldria oblidar.

I aquesta persona ara és a casa seva..."

Opinión personal:

Sense dubte, la trama m'ha sorprès positivament. No és pas com jo m'havia imaginat. De fet, vaig començar a llegar-ho amb cautela, però al cap d'uns capítols vaig quedar totalment absorta en la lectura. Ni un 1 em va durar. La necessitat de voler saber més, d'intentar comprendre la situació, ja no sols la viscuda pels protagonistes a la nova casa, també sobre el passat dels personatges i sobre qui era la persona que havia accedit a l'intercanvi, quines eren les seves intencions.

En un primer moment pensava que em trobaria amb un thriller fosc, terrorífic, on succeiria algun assassinat o situacions paranormals. Però res més lluny de la realitat. M'he trobat amb un thriller ple d'enganys, passions, emocions i, sobretot, humanitat. La Caroline és un personatge molt complex, que viu un dilema moral massa difícil, que té el cor partit en 2. Sens dubte he connectat amb ella des del primer capítol. En Francis, en canvi, m'ha desagradat, m'ha cabrejat en moltes ocasions. I la persona que es trobava a casa seva, el personatge misteriós, mai m'hagués imaginat la seva identitat. 

L'autora ha jugat de forma meravellosa amb els girs inesperats i ha creat un ambient de misteri ofegador. Ja us confirmo que sereu incapaços de deixar de llegir.

No hi ha cap dubte, aquest és i serà un dels millors thrillers de l'any.


5/5

No hay comentarios:

Publicar un comentario